niedziela, 12 lutego 2012

Nowe opowiadanie, Nowa historia.

Witajcie słoneczka !
Tak więc zaczynam prowadzić drugi blog, który będzie opowiadał całkowicie inną historię.
Wiem, że powinnam skupić się na jednym blogu, ale mam dużo pomysłów. 
Nie które osoby wiedzą, że planowałam zakończenie tamtego bloga, jednak postanowiłam, że założę drugi. Wiem, że będzie ciężko, bo będę musiała pisać dwa opowiadania na raz, ale wierzę, że dam radę. 
Tak więc wierzę, że będziecie dalej mnie w pełni spierać jak do tych czas. 
A więc nie zostaje mi nic innego jak dodanie bohaterów i prologu. Mam nadziej, że wam się spodoba. Nadal najbardziej w świecie kocham Niall  więc skupie się na nim.
Myślę, że jest to o niebo lepsze rozwiązanie niż zamkniecie tamtego bloga. 
No to mam nadziej, że się wam to spodoba.
Pozdrawiam !


********************
A tutaj macie link do mojego pierwszego bloga :
http://onething.bloog.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz